Trenerji

Predstavitev trenerjev

Aikido


Saša Starovojtov je en izmed najvišje rangiranih aikidok v Sloveniji, nosilec 5. dana in ima za sabo 15 let trenerskega dela. Njegova metoda poučevanja omogoča hitro napredovanje. Zaveda se, da aikido pomaga najti stabilnost in samozavest v vsakdanjem življenju. Vsak posameznik si z izbiro treningov vadbo prilagodi lastnemu ritmu, času in sposobnostim.


Staša Pisek, 3. dan, v Doju trenira, uči ter organizira seminarje, ki opozarjajo na enakost med spoloma. Vodi otroške, začetniške in nadaljevalne skupine. “Zakaj aikido? Vedno sem se bala padcev. Pri začetnikih se mi zdi pomembno, da nimajo strahu. Pa ob resni službi potrebujem še nekaj več. Po treningu grem vedno dobre volje domov, tudi če imam  “musklfibr”. Aikido mi predstavlja kvaliteto v življenju.”


Martin Hari je začel trenirati aikido leta 2006 in je nosilec stopnje 2. dan. Na treningih zagovarja varno vadbo in tehnično doslednost, ki dajeta nujno podlago za to, da lahko posameznik začne čimprej presegati lastne okvire. Pri aikidu ga navdušuje proces celostne transformacije v obliki boljšega splošnega počutja. Najbolj ga veseli, ko pri trenirajočih opazi očiten napredek.

Joga


Dominika Prażmowska trenira jogo 7 let in uči 4 leta. Je certificirana yoga uciteljica z mednarodnimi izkusnjami in 300-urami tecaja za ucitelja joge Parinama Centra. Uči kombinacijo hatha in vinyasa joge. Vinyasa je dinamična oblika joge, ki kombinira dihanje z gibanjem, s čimer se okrepi telo in umiri um. Vadbe so primerne tudi za začetnike in so vodene v angleščini.

Karate


Bojana Rudovič Žvanut je začela trenirati karate leta 1991. Je nosilka črnega pasu in ima za seboj 6 let trenerskega dela. Uči na način poti (dō) in jo zanima predvsem tradicionalni pristop h karateju. Obenem ne izključuje tudi modernega, športno-tekmovalnega pristopa in ima za tiste, ki si želijo v karateju tudi tekmovati, vzpostavljeno posebno trenersko sekcijo.

Skupina Budomir


Kamila Hollá je specialna in rehabilitacijska pedagoginja, ki ima dolgoletne izkušnje z otroki in odraslimi s posebnimi potrebami. Njen način dela zagotavlja visoko mero spoštovanja posameznika in mu omogoča maksimalno avtentičnost v kombinaciji z zavestnim in smiselnim postavljanjem meja.